Elektrische busremises hebben een onbelemmerde en risicovrije ruimte nodig waar bussen en personeel zich kunnen verplaatsen. 

Indien nodig worden de laadstekkers van het dak neergelaten nadat de bus is gestopt om op te laden. Deze handeling wordt om veiligheidsredenen bediend met een drukknop; Om dezelfde reden zijn op- en neergaande bewegingen lage snelheid met beperkt koppel en eindstops.

Conductix-Wampfler laadhaspels voor busdepots zijn gebouwd rond onze zeer betrouwbare sleepringen om de hoge statische laadstroom op lange termijn te ondersteunen.

Vanuit een standaard ontwerpbasis worden ze door onze experts aangepast aan uw machine.

Specificatie
  • Monospiraalspoelen van staalplaten met een diameter tot 1 m
  • Elektrische reductiemotor van Europese makelij met schakelkast om de veiligheidsfuncties te garanderen
  • Laagspanning-sleepring tot 800 V met statische stroomsterkte tot 270 A, en verzilverde signaalringen voor consistente meting van stekkertemperaturen en veilige gegevensuitwisseling tussen de bus en de lader
  • Trommelbare kabels voorzien van CCS Type 2 stekkers volgens de IEC62196 standaard voor 7 m uitbetaalde lengte
  • Optie van afstandsbediening uit de Jay-serie voor specifieke installatiegevallen waar bedrading moeilijk is
  • Op basis van de bestaande ontwerpen ontwikkelen we oplossingen op maat zoals onze klanten dat vragen.
FAQ

Hoe zorg je voor een ononderbroken dialoog tussen het laadstation en de bus?

We gebruiken verzilverde signaalringen en borstels van zilverlegering om het PWM-signaal betrouwbaar over te brengen, ter ondersteuning van de dialoog tussen de bus en de lader en de temperatuurmeting via de PT1000-sensoren die in de stekkers zijn opgenomen.

Bekijk wat we nog meer te bieden hebben

Gerelateerde producten

Innovatief energie- en datamanagement begint bij Conductix-Wampfler!