E-RTG Containerkraan
Reference reportE-RTG | Drive-In L RTG Elektrificatie | Portaal Kranen op rubberbanden | Container Terminal | Haven ApparatuurTechnische vereisten
Elektrificatie van vier containerblokken met RTG type gebruik [E-RTGTM Drive-In L]
De elektrificatie van Rubber Tired Gantry Kranen (RTG's) in de Garden City Terminal van de Georgia Ports Authority markeert een belangrijke stap in de richting van duurzame en efficiënte havenactiviteiten. Door geavanceerde oplossingen voor energievoorziening te integreren, verbetert dit project de bedrijfszekerheid en verlaagt het de uitstoot en onderhoudskosten. Het systeem zorgt voor een naadloze vermogensafgifte voor RTG's, waardoor de prestaties worden geoptimaliseerd zonder afbreuk te doen aan de flexibiliteit.
Conductix-Wampfler leverde de geavanceerde elektrificatietechnologie voor vier containerblokken, waarbij gebruik werd gemaakt van het E-RTG™ Drive-In L-systeem om een soepele en efficiënte overgang naar elektrisch aangedreven kraanoperaties mogelijk te maken.
- Gebruikte producten
- Technische informatie
- Algemene informatie
Gebruikte producten
Technische informatie
Product(en) | Stroomrail, programma 0813 SinglePowerLine / Drive-In L-units, programma 0852 |
---|---|
Aanvullende productinformatie | Opstelling van de stroomrail: 4 parallel |
Powerfeedback van de remenergie door speciaal gedimensioneerde stroomrail | |
"Back to Back" opstelling van de Conductor Rail-lijnen | |
Aantal polen | 3 + PE |
Stroomafnemer | Dubbele afnemer |
Stroomtoevoer | Middenvoeding |
Stroom | 1000 A |
Spanning | 480 V |
Lengte [Systeem] | 660 m |
Systeemverloop | Lineair |
Reisafstand | Max. 165 m per blok |
Rijsnelheid | 135 m/min |
Omgevingsconditie(s) | Containerterminal [zeelucht] |
Algemene informatie
Land | Verenigde Staten van Amerika |
---|---|
Stad | De haven van Savannah/Georgië |
Representatief kantoor | Conductix-Wampfler [Verenigde Staten] |
Gebruiker | Georgia Ports Authority Garden City Terminal |