Kabelwagen met enkellaagse, zijdelingse belading en versterkte kabeloplegschalen voor ronde kabels. Geschikt voor middelzware mechanische en dynamische belastingen, inclusief verplaatsingsbewerkingen met zijdelingse krachten. Ook geschikt voor korte werkcycli en hoge snelheden.

Belangrijkste toepassingen

  • STS Container Kranen
  • Retrofit en modificaties op kranen tot 180 m/min [590.5 ft/min]
Specificatie
  • Rijsnelheid max. 1): 180 m/min [590.5 ft/min]
  • Laadvermogen/trolley max. 1): 125 kg [275.58 lb]
  • Diameter hoofdrollen: 100/112 mm [3,94" en 4,41"]
  • Omgevingstemperatuur: -30 °... +80 ° C [-22 ° F tot 176 ° F]
  • Toepassingen: binnen/buiten/zeeklimaat
  • I-balk: parallelle flens / taps toelopende flens

1) afhankelijk van grootte draagwielen / materiaal draagwielen

Downloads
FAQ

Wanneer wordt de kabelwagen L-Line 0364 serie gebruikt?

Het I-balk kabelwagensysteem L-Line 0364 wordt meestal gebruikt in dynamische toepassingen zoals kleine Ship-To-Shore containerkranen. De toegestane rijsnelheid is maximaal 180 m/min. Bovenleidingsleepwagens zijn als optie verkrijgbaar.

Hoe werkt een I-balk systeem?

Kabelwagens worden geïnstalleerd op een I-balk. Het kabelpakket wordt in kabellussen op de kabelwagens gemonteerd. Het systeem wordt bewogen door een meeneemwagen, die aan de energieverbruikende apparatuur is bevestigd.

Hoe worden de energie en data verzonden?

Energie en data worden verzonden via flexibele plat- of rondkabelpakketten. Elke gebruikte kabel moet geschikt zijn voor gebruik in een kabelwagensysteem. Er zijn verschillende soorten kabels met PVC-, PUR- of rubberisolatie verkrijgbaar.

Wat is het typische baanprofiel?

Het systeem werkt meestal op taps toelopende of parallelle I-balken. Meestal worden gestandaardiseerde I-balkmaten gebruikt.

Zijn I-balk kabelwagensystemen geschikt voor gebruik binnen of buiten?

I-Beam Festoensystemen kunnen zowel binnen als buiten worden gebruikt.

Wat zijn de typische slijtageonderdelen?

Typische slijtagedelen zijn de rollen van het loopwerk en de buffers op de kabelwagens. De rubberen dempingsinrichtingen die in een systeem worden gebruikt zijn ook aan slijtage onderhevig.

Bieden jullie technische ondersteuning?

Ja, we bieden uitgebreide technische ondersteuning: via ons verkoopteam dat zich het dichtst bij uw locatie bevindt, en via onze applicatie-engineering teams.

Biedt u installatietraining en -ondersteuning aan?

Ja, we bieden ondersteuning en supervisie, of volledige installatie van onze producten. Onze serviceteams staan klaar om u te helpen.

Innovatief energie- en datamanagement begint bij Conductix-Wampfler!