High-speed kabelwagen met enkellaagse zijdelingse kabelsteunen voor rondkabels. Geschikt voor maximale mechanische en dynamische belastingen, inclusief verplaatsing met sterke zijdelingse krachten. Ook geschikt voor korte werkcycli en hoge werksnelheden. Voor hoge snelheden, in combinatie met een gemotoriseerde kabelwagen.

Belangrijkste toepassingen

  • STS containerkranen
  • Panhijskranen
  • Grijperkranen voor zwaar gebruik
  • Transportsystemen met hoge snelheid
Specificatie
  • Rijsnelheid max.1) 2): 300 m/min [984.25 ft/min]
  • Laadvermogen/trolley max.1): 350 kg [771.62 lb]
  • Diameter hoofdrollen: 112/125 mm [4,41" en 4,92"]
  • Omgevingstemperatuur: -30 ... +50 °C [-22 °F tot 122 °F]
  • Toepassingen: binnen/buiten/zeeklimaat
  • I-balk: parallelle flens / taps toelopende flens

1) afhankelijk van rolgrootte/rolmateriaal
2) samen met gemotoriseerde wagens

Downloads
FAQ

Wanneer wordt de kabelwagen L-Line 0366 serie gebruikt?

Het I-Balk kabelwagensysteem L-Line 0366 wordt meestal gebruikt in hoogdynamische toepassingen zoals Ship-To-Shore containerkranen. Voor deze specifieke toepassing zijn katenerie-gesleepte kabelwagens beschikbaar.

Hoe werkt een I-Balk systeem?

Kabelwagens worden geïnstalleerd op een I-balk. Het kabelpakket wordt in kabellussen op de kabelwagens gemonteerd. Het systeem wordt bewogen door een meeneemwagen, die aan de te voeden apparatuur is bevestigd.

Hoe worden de energie en data verzonden?

Energie en data worden verzonden via flexibele vlak- of rondkabelpakketten. Elke gebruikte kabel moet geschikt zijn voor gebruik in een kabelwagensysteem. Er zijn verschillende soorten kabels met PUR- of rubberisolatie verkrijgbaar.

Wat is het typische baanprofiel?

Het systeem werkt meestal op taps toelopende of parallelle I-balken. De mogelijke I-balktypes zijn gestandaardiseerd IPE 240; 250 x 125 x 6 x 9; B 8 x 18 ; INP 220; GB 706-65/20a; 200 x 100 x 7 x 10x8°; S8 x 18,4

Zijn I-Balk kabelwagensystemen geschikt voor gebruik binnen of buiten?

I-Balk kabelwagensystemen kunnen zowel binnen als buiten worden gebruikt.

Wat zijn de typische slijtagedelen?

Typische slijtdelen zijn de rollen van het loopwerk en de buffers op de trolleys. De rubberen dempingskabels die in een systeem worden gebruikt, zijn ook aan slijtage onderhevig.

Bieden jullie technische ondersteuning?

Ja, we bieden uitgebreide technische ondersteuning: via ons verkoopteam dat zich het dichtst bij uw locatie bevindt, en via onze applicatie-engineeringteams.

Biedt u installatietraining en -ondersteuning aan?

Ja, we bieden ondersteuning en supervisie, of volledige installatie van onze producten. Onze serviceteams staan klaar om u te helpen.

Innovatief energie- en datamanagement begint bij Conductix-Wampfler!